Tag: remarketing

Remarketing Google Ads w wyszukiwarce – kampanie RLSA

Kampanie RLSA to po prostu remarketing w wyszukiwarce. Reklamy wyświetlają się użytkownikom, którzy byli już na naszej stronie, a teraz jeszcze raz czegoś szukają. Remarketing działa jak zwykła kampania reklamowa w wyszukiwarce. Użytkownicy wpisują w wyszukiwarce dane słowo kluczowe, jeżeli dana fraza jest ustawiona w kampanii, wyświetli im się reklama. Reklama jest skierowana na konkretną listę odbiorców, którzy znają już Twoją stronę docelową, ponieważ choć jeden raz na niej byli.

Czytaj więcej

Jak dodać remarketing dynamiczny na Facebooku?

Remarketing dynamiczny to rodzaj reklamy, w którym użytkownikowi wyświetlają się reklamy konkretnych produktów, które wcześniej odwiedził lub dodał do koszyka, ale np. nie kupił. Przykładowo możemy dotrzeć do wszystkich użytkowników, którzy przez ostatni tydzień dodali produkt do koszyka, ale go nie zakupili i wyświetlić im przypomnienie o finalizacji zakupu na Facebooku. Remarketing dynamiczny na facebooku to potężne narzędzie, dzięki którym możemy zwiększyć sprzedaż w naszym sklepie internetowym.

Czytaj więcej