Rozszerzenia reklam Google Ads

Rozszerzenia reklam to jedna z najważniejszych składowych reklam. Rozszerzenia reklam Google Ads to dodatkowe informacje, które są dodawane do zasadniczego tekstu reklamy. Reklamy mogą funkcjonować bez tych rozszerzeń, ale zwiększają one objętość reklamy, dzięki temu widoczność reklamy. Rozszerzenia sprawiają, że reklamy są bardziej skuteczne i osiągają wyższe CTRy.

Rodzaje rozszerzeń reklam Google Ads

Rozszerzenia dzielimy na ręczne i automatyczne. Ręczne musimy sami dodać do kampanii, a automatyczne tworzy za nas system Google Ads.

Do rozszerzeń ręcznych zaliczamy:

  • rozszerzenia lokalizacji
  • rozszerzenia powiązanej lokalizacji
  • rozszerzenia objaśnień
  • rozszerzenia połączeń
  • rozszerzenia wiadomości
  • rozszerzenia linków do podstron
  • rozszerzenia informacji w witrynie
  • rozszerzenia cen
  • rozszerzenia aplikacji

Do rozszerzeń automatycznych zaliczamy:

  • automatyczne rozszerzenie połączeń
  • automatyczne rozszerzenie wiadomości
  • dynamiczne rozszerzenie linków do podstron
  • dynamiczne rozszerzenie informacji w witrynie
  • automatyczne rozszerzenie lokalizacji
  • rozszerzenie z ocenami sprzedawców
  • dynamiczne rozszerzenia objaśnień

Kiedy rozszerzenia reklam Google Ads się wyświetlają?

Dobre skonfigurowanie rozszerzeń w kampanii, nie gwarantuje od razu, że zaczną się one wyświetlać. Reklama musi osiągnąć odpowiedni ranking i pozycje w wyszukiwarce. Aby zapewnić prawidłowe wyświetlanie rozszerzeń, dodajemy ich jak najwięcej. Za kliknięcie w rozszerzenie reklam zapłacisz jak za zwykłe kliknięcie użytkownika w reklamę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *