Remarketing Google Ads w wyszukiwarce – kampanie RLSA

Kampanie RLSA to po prostu remarketing w wyszukiwarce. Reklamy wyświetlają się użytkownikom, którzy byli już na naszej stronie, a teraz jeszcze raz czegoś szukają. Remarketing działa jak zwykła kampania reklamowa w wyszukiwarce. Użytkownicy wpisują w wyszukiwarce dane słowo kluczowe, jeżeli dana fraza jest ustawiona w kampanii, wyświetli im się reklama. Reklama jest skierowana na konkretną listę odbiorców, którzy znają już Twoją stronę docelową, ponieważ choć jeden raz na niej byli.

Dlaczego remarketing Google Ads jest skuteczny?

Remarketing w wyszukiwarce potrafi przynieść dobre wyniki, ponieważ docieramy do użytkowników zainteresowanych naszą ofertą czy usługami. Kampania RLSA nie jest nachalna, odpowiada na realną i aktualną potrzebę.

Dlaczego remarketing warto dodać do swoich kampanii?

Chcesz więcej sprzedawać w swoim sklepie internetowym, umocnić markę, utrzymywać kontakt z klientami? Remarketing przyda Ci się do realizacje każdego z tych celów.

  • Niski koszt – docierasz tylko do wybranych użytkowników
  • Docierasz do klientów zainteresowanych zakupem – użytkownicy do których zostanie wyświetlona reklama, znają już Twój produkt lub usługę
  • Stworzysz idealnie dopasowane grupy odbiorców – możesz stworzyć wiele list remarketingowych, każdą dla innego celu.
  • Ogromny zasięg – Twoje reklamy mogą być wyświetlane na różnych urządzeniach, w zależności od preferencji odbiorców. Możesz też ograniczyć swoje kampanie tylko do konkretnych mediów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *