Remarketing Google Ads w wyszukiwarce – kampanie RLSA

Kampanie RLSA to po prostu remarketing w wyszukiwarce. Reklamy wyświetlają się użytkownikom, którzy byli już na naszej stronie, a teraz jeszcze raz czegoś szukają. Remarketing działa jak zwykła kampania reklamowa w wyszukiwarce. Użytkownicy wpisują w wyszukiwarce dane słowo kluczowe, jeżeli dana fraza jest ustawiona w kampanii, wyświetli im się reklama. Reklama jest skierowana na konkretną listę odbiorców, którzy znają już Twoją stronę docelową, ponieważ choć jeden raz na niej byli.

Czytaj więcej

Inteligentne kampanie produktowe Google

Końcem 2018 roku Google wdrożyło reklamodawcom Google Ads inteligentne kampanie produktowe (ang. Smart Shopping Campaigns). Ten typ kampanii zarządzany jest w całości przez sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe. Pozwala ona zwiększenie wartości konwersji oraz zasięgu Twojej kampanii. Zaletą kampanii inteligentnych jest maksymalne uproszczenie konfiguracji oraz automatyczna obsługa remarketingu dynamicznego.

Czytaj więcej

Rozszerzenia reklam Google Ads

Rozszerzenia reklam to jedna z najważniejszych składowych reklam. Rozszerzenia reklam Google Ads to dodatkowe informacje, które są dodawane do zasadniczego tekstu reklamy. Reklamy mogą funkcjonować bez tych rozszerzeń, ale zwiększają one objętość reklamy, dzięki temu widoczność reklamy. Rozszerzenia sprawiają, że reklamy są bardziej skuteczne i osiągają wyższe CTRy.

Czytaj więcej

Jak dodać remarketing dynamiczny na Facebooku?

Remarketing dynamiczny to rodzaj reklamy, w którym użytkownikowi wyświetlają się reklamy konkretnych produktów, które wcześniej odwiedził lub dodał do koszyka, ale np. nie kupił. Przykładowo możemy dotrzeć do wszystkich użytkowników, którzy przez ostatni tydzień dodali produkt do koszyka, ale go nie zakupili i wyświetlić im przypomnienie o finalizacji zakupu na Facebooku. Remarketing dynamiczny na facebooku to potężne narzędzie, dzięki którym możemy zwiększyć sprzedaż w naszym sklepie internetowym.

Czytaj więcej